Bloggen fixad.

Nu har jag fixat lite mer, tröttnade på den rosa bakrunden så jag tog dom svarta byggnaderna som bakrund :)
Jag har faktiskt gjort detta själv, och sluppit fråga någon annan att fixa min blogg för jag inte har orkat eller kunnat.
Men nu, håller jag på att bli bättre :)
Det onda i magen har försvunnit, så det var ju bra. Men skolan, e inte bra. Jag kommer inte få sova hos någon nu baraför att jag inte har gått, men jag spydde och allt så va ska hon säga?
Jag har ändå inget för mig idag, så jag kan la bara ligga hemma och vara "sjuk" . Men hon kommer bli lite arg baraför att jag inte ringde henne -.-
Fucking skola, hatar att det nya systemet har kommit ut. Att föräldrarna kan kolla själv om man har varit på lektionerna, istället för jag ska skylla på att min lärare ljuger .
Men jag hittar la på något nytt, tex. att systemet är nytt och ganska fel, mamma går på sånt iallafall! :)
Vet faktiskt inte vad jag ska göra just nu.. E tvär hungrig :( e inte sugen på något av det jag har hemma.
Skriver sen, ska försöka laga någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0