Du har just gått över gränsen.

Vem fan tror du att du är? Seriöst trodde du att det skulle vara hemligt mellan dig och MIN pojkvän?
Nenene för lyssna gumman, det finns INGET som vi inte säger till varandra. Vi har bra förhållande, tror du att du kan förstöra som alla mina andra förhållande har gjort? Nej, för det jag skriver till arsim är sant. Att jag inte kommer låta NÅGON komma imellan, speciellt inte en hora som du som skriver att du vill knulla han. Det är roligt faktiskt, du tror att han kommer säga ja. Men tyvärr gumman, du gjorde bort dig. Han har sagt att JAG e den enda, inte DU. Han säger hela tiden att han inte tål fula ansikten, du har den fulaste. Och du tror att DU får en chans med HAN? HAHA
Gumman du är falsk, inse. Kolla dina vänner? Du har ju bara tre st. typ . Du skämmer ut dig själv!
Jag gör detta för jag älskar arsim och jag blir så fucking arg när jag hör detta. Men som sagt, han skrattar åt dig!
& gumman det gör jag med, och säääkert flera. & som jag sa till dig : jag är inte till för att bråka, har nästan aldrig gjort. Men vill du slåss, backar jag inte ut.
Så är det ibland, din dröm MIN verklighet bitch ;)

Kommentarer
Postat av: get the fuck off!

Asså guuuwd va ooomoget av ttttejen ssom änns liksson försöker . . pppalla !!

Älskar dig gumshii!

2009-12-26 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0