Ensam hemma.

Bara för att jag ska gå och köpa mobil med mamma klockan 5 och klockan är 15:59 så var jag tvungen att vara hemma, dampryck. Alex & Ammie ska ha kul medans jag e hemma i en läskig lägenhet & väntar på min morsa. Hittar jag ingen mobil kommer jag få damp, då är det slöseri med tid. Då hade jag kunnat hänga med dom, men det går inte nu.
Snackar med Jennifer i telefon , hon är så dum & snackar i telefon samtidigt som hon är i ett solarium.
Haha, jaja.
Jag har tråkigt!
Att en jävla liten mobil ska förstöra min kväll med mina kompisar.. :(
Men kommer endå vara glad för att ha en mobil, e fan död utan en. Behöver verkligen en mobil för att må bra.
Jag e fucking besatt av mobiler :D
Så längtar jag efter min iPod också , hoppla. Den har inte kommit än :(
Jaja, kan inte skriva och snacka i telefon samtidigt. Skriver snart eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0