Glad & Mätt.

Har just ätit, gick & köpte spagetti men gick inte så bra när ja försökte laga det så mamma tog över:)
Det var gott och jag är mätt som fan just nu.
Jag fick tag i en mobil, den e bra. Men jag har inte köpt minneskort än, men kan ändå ha låtar & ta bilder osv.
Det var Sony Ericsson J105i Naite, en bild på mobilen:

Är välldigt glad över den, så mobba mig inte! :D
Sen ska jag köpa minneskort om typ en vecka eller så, och högtalare. Det fanns ingen bild till den, men det är minihögtalare (rosa) tvärfina. Dom får jag på jul. HOPPLA, orka haha.
Iallafall imorgon ska jag nog vara med Jennifer, om inte ska jag vara med arsim :)
Skriver sen eller imorgon för just nu ska jag lägga in fler låtar på min älskade mobil :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0