Hemma från skolan.

Har precis vaknat, kom på att jag är hemma från skolan vilket som jag inte orkar längre!
Min mammas regel är att om man stannar hemma från skolan en dag, får man vara inne hela dagen också.
Stannade hemma igår, iförrgår, på onsdag, på tisdag på hela fucking veckan och jag orkar inte :(
Jag som skulle träffa Arsim idag, kommer inte bli av. Jag får säkert göra på mitt sätt när ja vill ut en stund, gå ut medans skolan är vilket jag inte orkar för jag ser ut som en zombi men vill jag ut, måste jag göra det.
Nu ska jag lägga upp bilden på en ny klänning som jag nyss blev kär i, MONSOON sidan är helt hackad och man kan knappt komma in:S
Så jag gick in på Gina tricot istället.
Här är klänningen:


sen skorna i bianco:


Det har jag planerat att ha på mig på nyår :) Men jag vet inte än, ska fortsätta leta mer.
Skriver sen eller snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0