Inte skrivit på länge.

Förlåt , har inte hunnit.
Bara för jag inte har fått logga in på Alex data för hon ska ha den, osv.
Vill bara säga att jag ÄLSKAR mitt liv nu, allt bra händer nu :D!
Tack vare haidar, han fixade nästan allt och han finns för mig, och jag finns för han till 100%
Om du ser detta haidar, tack. Du är den bästa, min bästavän.
Iallafall så var jag med ammie o jennifer igår, och lite Julia & hennes kompis. Var heeelt flummig höll på visa min röv i bussfönstret HAHA.
Sen blev jag deprimerad, men haidar fixade det. Sen drog jag hem .
Så var det 2 månader mellan mig och arsim igår :)(L) Han visste redan det, jag kom på det på dagen :)
Jaja, jag ska snart till skolan. Så jag slutar la skriva nu :)
Skriver senare, eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0