Kan man vara gladare?:D

Just nu ligger jag i min säng och kollade nyss på film, Not another teen movie.
Har sett den förr, men den e bäst:D
Jag var med felicia idag, vi var i frölunda hon skulle sola men det blev inte av. Så vi växlade mina amrekanska pengar till svenska och det blev 499 kronor, fick det av min farmor & farfar. Så först köpte jag och felicia glass, sen köpte jag slash.
Sen köpte vi cigg och imorgon ska jag köpa helt andra saker :D Ingen fåår veeta :D Sen var vi i frölunda lite i bikbok osv. Så drog vi till Eklanda för felicia skulle snacka med Agnes, och då fick jag sitta där helt sj. :( men sen efter typ en kvart kom felicia och vi gick & köpte godis sen drog till Mölndal, sen till åby, sen hem.
På lördag blir det Felicia, Mashi & Johannes :) kulkul. Men skriver imorgon, adjöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0