Tråkigt.

Just nu har jag såjävla tråkigt och jag har ingenting att göra. Ammie & Alex har bestämt hur vi ska göra sen, jag sitter på datan o trååkar.
Senare ska vi iallafall ha roligt, göra en sak som inte får tas upp här iallafall :)
Sen klockan fem ska jag köpa en ny mobil med mamma. Vet inte vilken jag ska ta, vill ha den alla har i min klass men nej, dom säger att man tröttnar lätt på den och att det är sämst kvalité.
Så det blir iallafall en Sony ericsson för jag tänker INTE ta något annat.
Så snackade jag med pappa igår för att min mamma tvingade mig, eftersom att jag fyllde år igår.
Han sa att jag skulle få en present, vilket jag redan visste vad det var för jag hörde på telefonen när mamma & pappa snackade. Så det blir en iPod. :)
Han sa att jag skulle få den idag, men den har inte kommit så den kommer la typ om en vecka eller något.
Men nu tjatar alex på att jag ska städa så jag skriver när jag kommer hem senare, typ vid 8 eller halv 9.
Adios :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0